Ik mis mijn wijntje! - Reisverslag uit Indiana, Verenigde Staten van Lisa Vos - WaarBenJij.nu Ik mis mijn wijntje! - Reisverslag uit Indiana, Verenigde Staten van Lisa Vos - WaarBenJij.nu

Ik mis mijn wijntje!

Door: Lizz

Blijf op de hoogte en volg Lisa

30 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Indiana

Gister waren we naar een 'school feest' geweest... Een soort van feest in de Aula hier... De muziek was best goed en er waren nog best veel mensen maar dansen zonder wijntje in je hand is best raar...
En NEE, ik ben NIET verslaafd!
Maar het voelde raar...

Sorry voor de spam, buiten het feit dat ik iedere dag druk ben verveel ik me soms en ga ik dus weblogs schrijven ;)

Gister is mij roomie gekomen, Elise, ik heb nog niet heel veel hoogte van der maar ik denk dat het wel goed gaat komen komend jaar.En anders nieuwe vrienden zoeken. :P
Maar ze heeft wel genoeg spullen mee genomen naar onze kamer, dat bespaard mij ook weer heel veel geld!

Maar voor de mensen die het interessant vinden, dit is mijn postadress:

Lisa Vos
5301 Crimson Hawks
Indiana PA 15705-5301

En voor fotos kijk op:
www.iup.hyves.nl
www.lizzyvoske.hyves.nl

  • 31 Augustus 2009 - 05:17

    Lot:

    Oh wat grappig dat schoolfeesten zo anders zijn! Lopen ze allemaal rond met van die grote rode plastic bekers? Heb je al je vaste zit in de aula? Je eigen groepje haha? :D Ik zal je snel een kaartje sturen hoor! Bye liefje! x

  • 31 Augustus 2009 - 05:55

    Annewil:

    Wat leuk lekker feesten!! Ik mis 'onze' wijntjes ook hoor!!
    En ik miste je gisteren op de uitmarkt, het was zo gaaf! Ik zal vanavond nog even wat sturen via hyves :)
    Veel plezier in NY alvast, leuk man :D
    Ik ga zo naar Amsterdam voor introductie! Tot snel!

    Liefs, x

  • 31 Augustus 2009 - 13:25

    Mam:

    Ha kind van mij,

    Wat heerlijk te horen en te zien dat je het naar je zin hebt zover weg (van mij).
    Leuk en handig de rondleiding, die je op het filmpje geeft. Echt een aanrader om te bekijken. Nu krijg ik er meer beeld bij, bij hoe je woont.
    Dat skypen gister was geweldig om te doen. Het is net of je naast me staat. Alleen kan ik je niet knuffelen en knijpen. Dat is jammer.
    Maar gelukkig heeft manna ook de reis goed doorstaan. Ik zag 'm op je kussen liggen. Lief!
    En er komen ook voorzichtig al wat jongens in je verslagen voor.(Of ik dat ook lief vind?)
    Ik ben graag op de hoogte, dat weet je. Dus eerlijk opbiechten.
    Knap van je dat je de vakken hebt gekregen, die je graag wilde. Je Engels is kennelijk zo slecht nog niet.
    Vertel maar gauw hoe het echte studeren daar toegaat.
    Ik ben benieuwd.

    Liefs, je mam

  • 31 Augustus 2009 - 13:28

    Mam:

    O ja, Liz, de reis is zo goed als geboekt. We komen er aan met de kerst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Indiana

Indiana University of Pennsylvania!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Het einde van een mooi avontuur

19 April 2010

Het begin van het einde is begonnen...

13 April 2010

Film academy

23 Maart 2010

Wacht even!

12 Maart 2010

Spring Break
Lisa

Actief sinds 23 Juni 2009
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 28936

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2009 - 19 Mei 2010

Indiana University of Pennsylvania!

Landen bezocht: